Felanmälan

Har du något som måste åtgärdas i din lägenhet eller fastighet?

Fyll inte i detta fält

Tack för att du kontaktat oss.

Sammanfattning

Ärendetyp:
Beskrivning:
Namn:
E-post:
Telefonnummer:
Adress:
Lägenhetsnummer / personnummer:
Huvudnyckel:
Företag:
Adress för ärendet:

Ditt ärende är nu mottaget.

Vi har tagit emot ditt ärende. Du får en bekräftelse när ärendet är registrerat.  

Hur snabbt får jag hjälp? ​

Är ditt ärende akut åtgärdas det samma dag. Mindre akuta fel åtgärdas vanligen inom 2–5 arbetsdagar. ​
Ärenden som rör en nybyggd bostad från oss på Riksbyggen eller som kräver annan åtgärd t ex beställning av material tar oftast längre tid att lösa.

Vi kontaktar dig ​

Du kommer att bli kontaktad av den medarbetare hos oss på Riksbyggen som kommer att ansvara för ditt ärende. ​

Du kan alltid följa dina ärenden på Mitt Riksbyggen
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på telefon 0771-860 860, vi har öppet dygnet runt. ​

Skapa ytterligare ärende