Vi stödjer tyvärr inte Internet Explorer, du behöver använda en annan webbläsare. För att få bästa upplevelsen av riksbyggen.se rekommenderar vi att du använder Google Chrome eller Microsoft Edge.
Den 11 februari tillträder Karin Goddard som Riksbyggens HR-chef. Hon kommer närmast från en tjänst som HR-koordinator och biträdande HR-direktör på Försäkringskassans huvudkontor.
I sin nya roll kommer Karin Goddard, under vice vd Mari Broman, att utifrån ett företagsövergripande perspektiv leda arbetet med att utveckla Riksbyggens satsningar inom personalområdet.
- Vi står inför många spännande utmaningar och jag tror Karin, som har en gedigen arbetslivserfarenhet och de senaste fem åren haft en mycket strategisk funktion inom Försäkringskassan, med 16 000 anställda, kan tillföra Riksbyggen värdefulla kunskaper, säger Mari Broman.
Karin känner själv en stark motivation för att ta del av arbetet med att driva Riksbyggens strategiska satsningar inom personalområdet.
- Jag känner att det finns en verklig vilja att göra Riksbyggen till en av de mer intressanta arbetsgivarna i Sverige. Det faktum att företaget utsågs till Årets kompetensföretag 2006 vittnar ju om att Riksbyggen slagit in på rätt väg, säger hon.
Karin Goddard kommer under 2008 att avsluta en mastersutbildning i HR vid London Southbank University i England.
För ytterligare upplysningar kontakta vice vd Mari Broman, telefon 08-698 41 07.
Vi använder cookies och tredjepartstjänster för att förbättra funktionaliteten på vår hemsida. Genom att klicka på ‘Acceptera cookies’ godkänner du användandet av cookies. Om du väljer att inte godkänna vår användning av cookies kan vi inte garantera att funktionaliteten på hemsidan fungerar optimalt.
Funktionella cookies avser hemsidans utseende och funktioner. Ingen personlig data sparas.
Statistik
Statistiska cookies hjälper oss att förstå användarens beteende och hur de interagerar med vår hemsidan. Genom statistiska cookies samlar vi in och rapporterar information om våra användare i syfte att förbättra användarupplevelsen.
Marknadsföring
Marknadsförings-cookies används för att spåra besökare gränsöverskridande över webbplatser. Avsikten är att visa relevanta annonser för dig som användare och därmed vara mer värdefulla för tredjepartsannonsören.
Tredjeparttjänster
För att se exempelvis Twitternyheter eller Instagrambilder behöver du acceptera användning av externa tjänster från Twitter och Facebook.
Dolt innehåll
För att kunna se vissa delar av webbplatsen krävs att du tillåter tredjepartscookies.